Ota yhteyttä / Contact
Asiakaspalaute
Meille on tärkeintä, että sinä ja lapsesi olette tyytyväisiä tuotteisiimme. Otamme mielellämme vastaan kaikenlaista palautetta ja vastaamme kysymyksiisi. Jos jokin tuote ei vastaa korkeita laatuvaatimuksiamme, korjaamme virheemme. Mikäli olet ostanut tuotteen muualta kuin Lassie.fi verkkokaupasta, asia selviää nopeiten, kun otat yhteyttä tuotteen ostopaikkaan. Jos tämä ei onnistu, asiakaspalvelumme auttaa.
Lähetä meille sähköposti (asiakaspalvelu@lassie.fi), jossa kuvailet ongelman mahdollisimman tarkasti. Liitä mukaan kuva koko tuotteesta ja selkeät lähikuvat vikakohdasta sekä tuotenumerosta, joka löytyy pesulapusta. Liitä mukaan myös kuva ostokuitista tai kerro, koska ja mistä ostit tuotteen. Tarkat tiedot auttavat meitä palvelemaan sinua paremmin.
Asiakaspalvelumme yhteystiedot / Contact us
Sähköposti: asiakaspalvelu@lassie.fi
Puhelin: 040 190 8270 (ark. 12-14)
Email: asiakaspalvelu@lassie.fi
Phone: +358 40 190 8270 (Mon-Fri 12-14 GMT +2)
Käsittelemme viestit saapumisjärjestyksessä. Pyrimme vastaamaan kolmen arkipäivän kuluessa.
Arvostamme palautettasi, sillä se auttaa meitä kehittämään tuotteitamme!.
Usein kysyttyä
"Mistä löydän lapseni haalarin tai asun mallinumeron?"
Mallinumero löytyy tuotteen sisäsauman hoito-ohjelapusta. Vauvatuotteiden mallinumero alkaa numerolla 1, leikki-ikäisten tuotteissa numerolla 2. Mallinumero on 8-numeroinen (XXXXX-XXX), josta ensimmäiset viisi ovat mallin numero ja väliviivan erottamat, loput kolme materiaalin numero.
"Lapseni Suprafill-haalariin on tullut repeämä tai reikä ja haluaisin paikata tuotteen vielä käyttökuntoon. Mitä teen? Saanko teiltä esim. paikkamateriaalia?"
Lähetämme mielellämme paikkamateriaalia, mutta tarvitsemme tiedot tuotteen mallinumerosta ja väristä. Sanallinen kuvaus paikattavan materiaalin väristä (tummansininen, punainen jne.) riittää.
"Haluaisin palauttaa muualta ostamani ja vialliseksi osoittautuneen tuotteen teille postitse. Kuinka kauan palautusten käsittely kestää?"
Reklamaatiotapauksissa tulee ensisijaisesti kääntyä sen liikkeen puoleen, josta tuote on ostettu. Liikkeessä tuote ja vian laatu arvioidaan paikanpäällä ja siitä tehdään virallinen reklamaatioilmoitus. Yleisesti asiakaspalautuspaketit liikkuvat postitse 2. luokassa. Palautusten käsittelyaika on Lassiella yhdestä kahteen työviikkoa. Palautteet käsitellään saapumisjärjestyksessä.